Speciální příkazy
Pokud máte PC verzi, máte s ní i spoustu výhod, které plynou z lepší editovatelnosti prvků ve hře, přidávání modifikací a třeba i příkazů, které dokáží ovlivnit výkon hry a spoustu dalších maličkostí.
Pro tyto příkazy je třeba vytvořit v kořenovém adresáři se hrou textový soubor „commandline.txt“ a do něj případné příkazy nakopírovat, vždy na nový řádek.
UseAutoSettings – Hra si automaticky vyladí nastavení podle možností počítače
benchmark – Tento příkaz spustí při zapnutí hry benchmark, tedy testovací program k poměření výkonu
benchmarkFrameTimes – Zapne přesné výsledky framerate ze spuštěného benchmarku (větší náročnost)
benchmarkIterations – Určí počet toho, kolikrát se má benchmark spustit pro porovnání
benchmarkPass – Umožní vybrat specifický benchmark podle přání
benchmarknoaudio – Vypne zvuk při spuštěném benchmarku (menší náročnost)
disableHyperthreading – Zakáže funkci hyper-threading u procesu, který virtuálně zvýší svojí kapacitu
HDStreaminingInFlight – Tento příkaz povolí streamování v HD i při létání
uilanguage – Tento příkaz změní požadovaný jazyk hry
keyboardLocal – Příkaz, který povolí změnu klávesnice podle místního jazyku
goStraighToMP – Při loadování hry jdete automaticky do GTA Online
StraightIntoFreemode – Hra se spustí přímo ve Freemodu v GTA Online
fullscreen – Hra poběží ve fullscreen formátu
windowed – Hra poběží v zapnutém okně
disallowResizeWindow – Zabrání zvětšování / zmenšování okna se spuštěnou hrou
borderless – Hra se spustí v zapnutém okně bez okrajů
height – Umožní editaci výšky okna při zapnuté hře
width – Umožní editaci šířky okna při zapnuté hře
ignoreDifferntVideoCard – Žádná změna grafických nastavení při změně grafické karty
ignoreprofile – Hra bude ignorovat nastavení vašeho profilu
mouseexclusive – Hra bude fungovat pouze s myší, například při létání
safemode – Začnete hru s minimálními graf. detaily, ale nic se neuloží
useMinimumSettings – Nastaví hru na minimální detaily natrvalo
noInGameDOF – Vypne ve hře dalekou vykreslovací vzdálenost
shadowSoftness – Zvolí typ vykreslování stínů – linear, rpdb, box 4×4, nebo soft 16
SSA – Zapne funkci SSA
SSAO – Umožní nastavení kvality SSAO od 0 do 2
anisotropicQualityLevel – Umožní nastavení kvality „anisotropic filter“ od 0 do 16
cityDensity – Umožní nastavení hustoty zalidnění města dopravy od 0.0 do 1.0
fogVolumes – Zapne prostupné světlo při mlze ve hře
fxaa – Umožní nastavit kvalitu FXAA od 0 do 3
grassQuality – Umožní nastavit kvalitu trávy od 0 do 5
lodScale – Umožní nastavit vykreslovací vzdálenost od 0.0 do 1.0
particleQuality – Umožní nastavit kvalitu částí a polygonů od 0 do 2
particleShadows – Zapne vylepšenou kvalitu stínů polygonů
pedLodBias – Umožní nastavit vykreslovací vzdálenost (dohled) chodců od 0.0 do 1.0
postFX – Umožní nastavení postFX kvality od 0 do 3
reflectionBlur – Povolí vylepšení ostření odrazů
reflectionQuality – Umožní nastavit ostření odrazů (např. od vody) od 0 do 3
shaderQuality – Umožní nastavit kvalitu stínů od 0 do 2
shadowLongShadows – Povolí speciální, kvalitnější stíny v případě stmívání a rozbřesku
shadowQuality – Umožní nastavení kvality všech stínů plošně od 0 do 3
textureQuality – Umožní nastavení kvality všech textur plošně od 0 do 2
txaa – Zapne speciální funkce grafických karet NVIDIA s TXAA technologií
vehicleLodBias – Umožní nastavení vykreslovací vzdálenosti při pohledu z vozidla od 0.0 do 1.0
waterQuality – Umožní nastavení kvality vody od 0 do 1
hdr – Přepne renderovací možnosti do 16-bitové verze (z 8-bitové)
DX10 – Hra využije ke spuštění možnosti DX 10 (DirectX 10)
DX10_1 – Hra využije ke spuštění možnosti DX 10.1 (DirectX 10.1)
DX11 – Hra využije ke spuštění možnosti DX 11 (DirectX 11)
GPUCount – Umožní ručně přepsat počet grafických GPU
frameLimit – Umožní limitovat hru na určitý max. počet snímků za sekundu (framerate)
Zdroj:
Je potřeba každý příkaz na nový řádek ve formátu:
-"příkaz":<hodnota>
Místo "příkaz" zadáte svůj vybraný parametr a místo <hodnota> dáte hodnotu (pokud u daného paramteru je)