čau, net ti v pohodě fungoval celou dobu nebo jsi teď něco měnil ? Jestli tomu dobře rozumím, máš modem, do kterého ti vede klasicky WAN kabel (net) a pak tam máš zapojený 1 LAN kabel, který nefunguje. Do toho máš zaplou WIFI, která jede v pohodě. ( Zkoušel jsi jiný kabel/přepojení do jiného portu vzadu?) Když připojíš kabel LAN do PC - děje se něco? Jestli PC hledá síť a dole u hodin ti hodí nějakou ikonu/hlášku ? Jak píšeš, že jsi to zkoušel nastavit, myslíš nastavení síťovky - server DHCP atd, máš tam nastavenou pevnou adresu nebo DHCP... ? Můžeš sem hodit tvůj screen z CMD s výpisem ? (postup níže)
V nabídce Start klepni na položku Spustit a do pole Otevřít zadej příkaz CMD a enter. Spustí se nástroj Command line.
Zde napiš ipconfig/all a dej enter, vypíše ti info o síťovce a ip adresách, viz screen, pro tebe je podstatná výchozí brána ( 10.0.0.138 - modem) a adresa IPv4 (10.0.0.142-stolní pc)
![Re: TP-LINK(modem)](http://img.centerofwarez.cz/subdom/img/image.php?di=K7BP)
Pokud tam budeš mít výchozí bránu prázdnou nebo nějaké nesmyslné číslo, zadej do příkazového řádku příkaz ipconfig /release. Uvolní případně přiřazené IP adresy a následně zadej do příkazového řádku příkaz ipconfig /renew. Je to na přířazení nové IP z DHCP serveru. Teď by ti měl přiřadit správnou. Pokud by i přesto problém přetrvával, doporučuji zkusit odinstalovat ovladač síťové karty pro odstranění veškerého nastavení a poté znovu síťovou kartu nainstalovat, v některých případech toto pomohlo.