Pak je ještě jedna taková možnost - reblow.
Je to dokonalejší forma reflow. Ovšem dražší. Čip se vyndá, vyčistí, překuličkuje a znovu zataví. Většinou je to pak v pořádku, pokud vymyslíš v noťasovi dokonalejší chlazení. Nepomůže foukat vzduch z venku, musíš nahradit teplovodivou "gumu" mezi grafikou a heatpipou. Ta po dosažení kritické teploty přestane vodit a to je obchodní politika Hewlett Packard. Najdi si tvůj problém na netu a uvidíš, že se to dotýká všech výrobních řad. Zadej si do vyhledávače např. "hp pavilion notebook black dead" a uvidíš, kolik lidí má s tím problémy - statisíce nešťastných lidí. Vymyslel to Compaq - a HP s tím pokračuje. Jedná se o všechny typy laptopů, které nějak slevil nebo prodal v nějaké akci - pak ti nepomůže, že si u nich něco předplatíš nebo kupuješ rady či prostě "něco".
Je to reakce na levnou konkurenci. Proč by si měl zákazník koupit levný laptop od někoho jiného - my - HP - uděláme akci a je to. A zákazníka za to, že koupil levně, potrestáme.
Pozor - jedná se o všechny laptopy prodávané v ČR. Naši prodejci kupují jen v akcích, aby ušetřili.
Já měl stejný problém. A proč se to stalo zrovna po záruce?
Kolega mi řekl, že je to tím, že jsem zvolil značku HP. Pokud od nich nekupuješ nějaký servis a nejsi lukrativní zákazník, tak ti přes net ne-pošlou nějakou hračičku do biosu, která by ti stopla přehřívání grafického čipu. Nikdy se to nedovíš, jaké lumpárny dělají HP zákazníkům, kteří nereagují na jejich reklamy. Podobně mi odešla drahá tiskárna od HP - prostě jsem vypnul reklamy s těmi jejich nabídkami jejich drahých cartridgů - reklama byla zabudována přímo do ovládače tiskárny.
Já jsem do opravy mého Pavilionu 9000 prostě nešel a rozprodal ho na díly. Ten čip může být spálený úplně - ne pouze spoje.
Od HP už nikdy nic nekoupím.