Režie: Gail Mancuso Předloha: W. Bruce Cameron (kniha) Scénář: W. Bruce Cameron, Maya Forbes, Cathryn Michon, Walla… (více) Kamera: Rogier Stoffers Hudba: Mark Isham Hrají: Dennis Quaid, Marg Helgenberger, Kathryn Prescott, Betty Gilpin, Henry Lau, Josh Gad, Abby Ryder Fortson, Jake Manley, Ian Chen, Daniela Barbosa, Jeff Roop, Johnny Galecki Producenti: Gavin Polone Střih: Robert Komatsu Scénografie: Eric Fraser Kostýmy: Patricia J. Henderson
Formát : Matroska Velikost souboru : 2,07 GiB Duration/String : 1 h 48 min Celkový BitRate : 2 726 kb/s
Video Formát : AVC Format_Profile : [email protected] Format_Settings_RefFrames/String : 4 frame CodecID : V_MPEG4/ISO/AVC Duration/String : 1 h 48 min Bit rate : 2 500 kb/s Šířka : 1 920pixely Výška : 808pixely Frame rate : 23,976 (23976/1000) FPS
Audio Formát : AAC LC CodecID : A_AAC-2 Duration/String : 1 h 48 min Bit rate : 224 kb/s Kanál(y) : 6 kanály Sampling rate : 48,0 kHz Frame rate : 46,875 FPS (1024 SPF) StreamSize/String : 174 MiB (8%) Titul : English DD5.1 (aac) Jazyk : English
Text #1 ID : 3 Formát : UTF-8 CodecID : S_TEXT/UTF8 / : UTF-8 Plain Text Duration/String : 1 h 40 min Bit rate : 64 b/s ElementCount : 1602 StreamSize/String : 48,0 KiB (0%) Titul : Slovak Jazyk : Slovak Default : Ano Forced : Ne
Text #2 ID : 4 Formát : UTF-8 CodecID : S_TEXT/UTF8 / : UTF-8 Plain Text Duration/String : 1 h 40 min Bit rate : 64 b/s ElementCount : 1602 StreamSize/String : 48,0 KiB (0%) Titul : Czech Translate Jazyk : Czech Default : Ne Forced : Ne
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru