Režie: David Raymond Scénář: David Raymond Kamera: Michael Barrett Hudba: Alex Lu Hrají: Henry Cavill, Alexandra Daddario, Nathan Fillion, Minka Kelly, Stanley Tucci, Ben Kingsley, Emma Tremblay, Brendan Fletcher, Eliana Jones, Mpho Koaho, Daniela Lavender, Carlyn Burchell, Kristen Harris, Will Woytowich, Beverly Ndukwu, Sara Thompson, Jason Tremblay Producenti: David Raymond, Robert Ogden Barnum, Jeff Beesley Kostýmy: Sandra Soke
Formát : Matroska Velikost souboru : 3,42 GiB Duration/String : 1 h 38 min Celkový BitRate : 4 949 kb/s
Video Formát : AVC Format_Profile : High@L4 Format_Settings_RefFrames/String : 5 frame CodecID : V_MPEG4/ISO/AVC Duration/String : 1 h 38 min Bit rate : 4 563 kb/s Šířka : 1 920pixely Výška : 804pixely Frame rate : 23,976 FPS
Audio Formát : AC-3 Format_Commercial_IfAny : Dolby Digital CodecID : A_AC3 Duration/String : 1 h 38 min Bit rate : 384 kb/s Kanál(y) : 6 kanály Sampling rate : 48,0 kHz Frame rate : 31,250 FPS (1536 SPF) StreamSize/String : 271 MiB (8%) Titul : English DD5.1 (Ac3) Jazyk : English
Text ID : 3 Formát : UTF-8 CodecID : S_TEXT/UTF8 / : UTF-8 Plain Text Duration/String : 1 h 31 min Bit rate : 42 b/s ElementCount : 1103 StreamSize/String : 28,4 KiB (0%) Titul : Czech Jazyk : Czech Default : Ano Forced : Ano
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru