fastshare
Zobrazit téma - Nokia aplikace pár otázek.
Vypnout statistiky
KATEGORIEPOSLEDNÍ PŘÍSPĚVKYPOSLEDNÍ OZNÁMENÍSTATISTIKY UŽIVATELE
Nick: Anonymous
Hodnost: Warman
Varování: 0
---
Právě je 20 dub 2025, 03:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Nokia aplikace pár otázek. 
Autor Zpráva
Private
Private

Příspěvek Nokia aplikace pár otázek.

Mám nokii 6220c
Otázky:
1. sháním key gen nebo serial na f-secure mobile security 5
2. nejde mi rozjet Ferrari GT Evolution HD
3. nejde mi rozjet MP3 editor
3. vestavěná aplikace pro ukládání soužadnic do fotek (mám zaplou a ještě jsem nezjistil kde mam najít něco co by mi ukázalo polohu na mapě kde jsem fotku fotil)
4. Nefunguje LIve TV a ani odkazy stream ( live tv píše že selhalo max vytočení 3x, a stream ať zkontroluju přenos dat)
5. jak se naformátuje telefon (začínal jsem jako laik a udělal jsem si v telefonu trochu bordel tak bych to chtěl všechno vrátit do stavu ve kterém byl při zakoupení tzn. že věci které jsem si tam dal já aby se smazali a věci které tam byli a omilem jsem je smazal já aby se vrátili z5, myslím soubory)
6. hledám nějaký program na vyčištění disků, něco jako v PC (ne smazání všeho ale jenom věcí Temp a různých dočasných souborů a složek)
7. hledám nějaký plugin k aplikaci GDesk (třeba CPU a HDD monitor, mám tam jenom RAM, baterku atd.)
8. na několika fórech jsem četl že můj model je výkoný a přesto se mi některé hry se zapnutý zvukem (z vypnutým jdou v pořádku) sekají (je to blbá otázka ale zajímalo by mě proč :) )
9. věc která mě nejvíc zajímá je kde je tlačítko PEN (tužka), kvůli programu na screeny.
???
kdyby ste někdo znal odpovědi budu za ně moc rád předem díky.