|
Právě je 11 úno 2025, 09:44
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Autor |
Zpráva |
José
Warman
Registrován: 19 pro 2006, 17:21 Příspěvky: 2391
|
Historie železnic
Historie železnic Jazyk: Cz Titulky: ne Format : AVI at 903 Kbps Length : 431 MiB for 1h 6mn 47s 480ms Video : MPEG-4 Visual at 768 Kbps Aspect : 720 x 576 (1.250) at 25.000 fps Audio : MPEG Audio at 122 Kbps Infos : 2 channels, 44.1 KHz CSFD: Historie železnic - Brejlovci
Dokument z provozu lokomotiv řad 750, 753 a 754 u ČD a ŽSR v letech 1998 - 2002. Putování po jednotlivých depech od Chomutova po Prešov s výběrem nejzajímavějších stránek provozního nasazení a údržby těchto strojů. Představí se nám lokomotivy z dep: Chomutov, Louny, Plzeň, Děčín, Nymburk, Liberec, Česká Lípa, Turnov, Trutnov, Meziměstí, Hradec Králové, Letohrad, Brno, Valašské Meziříčí, Veselí n/ Moravou, Krnov, Brezno, Zvolen, Prešov. Ulož.toHistorie železnic - Hektoři Dokument z provozu "malých" a "velkých hektorů" řad 720 a 721 u ČD a ZSSK (ŽSR) a u některých dalších dopravců. Autentické záběry z let 1997 - 2005. Navštívíte více než třicet míst, kde působily tyto spolehlivé a oblíbené lokomotivy. Mnohé z nich jsou v každodenním provozu již přes čtyřicet let. Ulož.toHistorie železnic - Řada 735 - Pielstici
V období nahrazování parních lokomotiv lokomotivami motorovými potřebovaly ČSD motorovou lokomotivu, která by výkonově zaplnila mezeru mezi řadou T 444.1 (515kW) a T478.1 (1100kW). Nutnost nepřekročit nápravový limit 16 t vedla k použití motorů PA 4 - 185 francouzské firmy SEMT-Pielstick, které licenčně vyráběly Turčianske strojárne Martin. Tyto motory byly lehčí než běžně užívané motory K 12 V 170 DR. Prototyp, označený T465.001 byl představen s hydraulickým přenosem výkonu, nakonec byla po negativních zkušenostech s tímto přenosem do výroby přijata varianta s přenosem výkonu elektrickým. Celkem bylo pro ČSD v letech 1971-1979 dodáno 298 strojů této řady. Ulož.toHistorie železnic - Čmeláci Dokument z provozu lokomotiv řad 770 a 771 u ČD a ZSSK (ŽSR) v letech 1998 - 2003. Ohlédnutí za významným typem lokomotiv. Navštívíme služebny Cheb, Plzeň, Zdice, České Budějovice, Veselí n/Lužnicí, Most, Chomutov, Kralupy n/Vltavou, Všetaty, Ústí n/Labem, Kolín, Pardubice, Česká Třebová, Olomouc, Valašské Meziříčí, Veselí n/Moravou, Ostrava, Žilina, Vrútky, Zvolen, Haniska, Košice a také vlečky OKD Doprava. Ulož.toHistorie železnic - Řady 749a751 odcházejí Dokument zachycuje ve dvou samostatných částech vrchol provozu a postupný útlum turnusového nasazování oblíbených "Zamračených". První část se věnuje období 1999 - 2007. Druhá část zachycuje provoz po rozdělení na ČD a ČD Cargo v letech 2008 - 2010. Pořad navazuje na díl "Lokomotivy řad 749a 751" vydaný v roce 2004. Spolu tvoří reprezentativní obraz o provozní historii tohoto významného a jedinečného typu lokomotiv. Ulož.toHistorie železnic - Bobiny Nejvýznamnějšími typy elektrických stejnosměrných lokomotiv 1. generace ze Škody Plzeň jsou univerzální řady 140 a 141, přezdívané "Bobiny" a z nich odvozená nákladní řada 121. Byly vyráběny od roku 1953. Některé z nich se v provozu udžely přes 50 let. V pořadu je připomenuto poslední období jejich služby na kolejích státních železničních společností v českých zemích a na Slovensku v letech 1999-2008. Ulož.toHistorie železnic - Rosničky Lokomotivy řad 140, 141 a 121 a jejich provoz v Čechách, na Moravě a na Slovensku. Nejvýznamějšími typy elektrických stejnosměrných lokomotiv 1. generace ze Škody Plzeň jsou univerzální řady 140 a 141, přezdívané "bobiny" a z nich odvozená nákladní řada 121. Byly vyráběny od roku 1953. Některé z nich se v provozu udržely přes 50 let. V pořadu je připomenuto poslední období jejich služby na kolejích státních železničních společností v českých zemích a na Slovensku v letech 1999 - 2008. Ulož.toHistorie železnic - Putování pod Trolejí (2002) Dokument z končícího provozu 1. generace elektrických lokomotiv na kolejích ČD a ŽSR. Na autentických záběrech z let 1997 - 2002 se představují zejména lokomotivní řady 100, 121, 140, 141 a 181. Krátce se objeví také řada 230 a závěrem i několik novějších typů lokomotiv. Uvidíme stroje z dep Praha, České Budějovice, Ústí n/Labem, Nymburk, Česká Třebová, Brno, Olomouc, Bohumín, Žilina, Spišská Nová Ves, Košice a dalších.Historie železnic - Brejlovci po 10 letech - 1. část (2012) 10 let po vydání předchozího pořadu "Brejlovci" je zpracován nový dokument o pokračování provozu lokomotivních řad 750, 753 a 754 v jednotlivých oblastech Čech, Moravy a Slovenska. 1. část zachycuje provoz do roku 2007.
_________________ Žijeme ve zvláštních časech, kdy mladí i staří jsou vzděláváni ve lži a ten, který se odváží říkat pravdu, je automaticky nazýván rasistou, extremistou či komunistou.
Naposledy upravil José dne 07 lis 2015, 22:10, celkově upraveno 3
|
13 led 2012, 16:10 |
|
![](./styles/acidtech_tiger/theme/images/spacer.gif) |
José
Warman
Registrován: 19 pro 2006, 17:21 Příspěvky: 2391
|
Re: Historie železnic
Přidáno: Historie železnic - Putování pod Trolejí (2002) Historie železnic - Brejlovci po 10 letech - 1. část (2012)
_________________ Žijeme ve zvláštních časech, kdy mladí i staří jsou vzděláváni ve lži a ten, který se odváží říkat pravdu, je automaticky nazýván rasistou, extremistou či komunistou.
|
06 říj 2015, 09:54 |
|
![](./styles/acidtech_tiger/theme/images/spacer.gif) |
zaza.office
Private
Registrován: 04 srp 2008, 07:19 Příspěvky: 2
|
Re: Historie železnic
Mohu poprosit o reup Hektorů? Děkuji!
_________________ over the counter ed treatment
|
06 říj 2021, 15:02 |
|
![](./styles/acidtech_tiger/theme/images/spacer.gif) |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Uložto alternativa Pizza Modena MovieDB.cz filmová databáze
|