![fastshare](https://www.warcenter.cz/lista_wc.png) |
|
Reklamní prostor •
Pravidla fóra •
Hodnosti •
Registrovat •
FAQ
• Členové •
Přihlásit se |
Vypnout statistiky |
KATEGORIE | POSLEDNÍ PŘÍSPĚVKY | POSLEDNÍ OZNÁMENÍ | STATISTIKY UŽIVATELE |
| | | Nick: Anonymous |
| | | Příspěvků: 2176 |
| | | Hodnost: Warman |
| | | Varování: 0 |
| | | --- |
|
|
Právě je 06 úno 2025, 00:57
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvek: 1 ] |
|
Proč tolik nakupujeme? / Why we buy? (2009)
|
Autor |
Zpráva |
avod
Colonel 5 th class
Registrován: 30 pro 2008, 08:13 Příspěvky: 763
|
Proč tolik nakupujeme? / Why we buy? (2009)
Proč tolik nakupujeme? / Why we buy? (2009) Obchod má své zvláštní zákonitosti. Laik ani nemůže vědět, jaké pasti a pastičky na něj všude číhají, jen aby byl lapen. Víme například, že hypermarkety často mění polohu regálů, aby donutily zákazníky projít co největší sortiment, než se dopídí jednoho konkrétního výrobku, a tak dále. Dnes si ale představíme odvětví, které je v obchodním světě pokládáno za jedno z nejdůležitějších a o němž se ví velmi málo. Je to návrhářství vůní. Spolu se Sissel Tolaasovou, jež je pokládána za špičku v tomto oboru, budeme hledat tu správnou vůni pro jistý hotel, kterému lehce ubývá zákazníkům. A věřte nebo ne, Sissel se podaří je přilákat zpět ...
_________________ Vždy nahazuji svůj rip a upload. Všechny moje uploady jsou bez hesla. Všechny moje uploady dávám na ulozto a fastshare.
Naposledy upravil zick-zack dne 24 čer 2014, 09:04, celkově upraveno 1 |
odstraněny mrtvé linky |
|
08 črc 2011, 18:22 |
|
![](./styles/acidtech_tiger/theme/images/spacer.gif) |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvek: 1 ] |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Uložto alternativa Pizza Modena MovieDB.cz filmová databáze
|