Neuromarketing - nová metoda manipulace člověka? (2009)Účinně prováděná propagace výrobků a služeb je dnes neobyčejně obtížná. Světová ekonomika je v recesi, takže od vložených financí do marketingu se očekává skutečně hmatatelný výsledek. A právě díky neuromarketingu může být každý investovaný dolar, euro nebo koruna neobyčejně efektivní. Neuromarketing zkoumá reakce mozku na něco nového, například výrobek, reklamní kampaň nebo upoutávku na film. Analýzou mozkových elektrických potenciálů se zjišťuje účinnost inzerátů, reklamních předmětů nebo obchodních značek, aniž by se přitom lidem kladly otázky. Cílem je porozumět nevědomým pochodům, které v mozku probíhají, což přispěje k lépšímu poznání a pochopení chování konzumentů.Jazyk: Cz
Titulyk: ne
Země původu: Francie
Format : AVI at 1 705 Kbps
Length : 643 MiB for 52mn 41s 400ms
Video : MPEG-4 Visual at 1 506 Kbps
Aspect : 1024 x 576 (1.778) at 25.000 fps
Audio : MPEG Audio at 192 Kbps
Infos : 2 kanály, 44,1 KHz
CSFD:
Ulož.toBez hesla