|
Právě je 09 kvě 2025, 22:44
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Jak jsem balil učitelku / Rushmore (1998)
|
Autor |
Zpráva |
Kocour57
Warman
|
Jak jsem balil učitelku / Rushmore (1998)Romantický / Komedie / Drama USA, 1998, 93 min Režie: Wes Anderson Scénář: Wes Anderson, Owen Wilson Kamera: D. Yeoman Hudba: Mark Mothersbaugh Hrají: Jason Schwartzman, Bill Murray, Olivia Williams, Seymour Cassel, Brian Cox, Mason Gamble, Sara Tanaka, Stephen McCole, Connie Nielsen, Luke Wilson, Wallace Wolodarsky, Owen Wilson, Wes Anderson, Andrew Wilson, Kumar Pallana, Brandon Trost, Jason Trost, Ed Geldart Obsah Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie. Redaktor školních novin, kapitán nebo prezident nespočetných klubů a spolků, je zároveň jedním z nejhorších studentů ve škole, nad nímž neustále visí hrozba vyhazovu. Jeho svět se otřese, když se Max zamiluje do učitelky prvního ročníku slečny Crossové (Olivia Williams) a chce na její počest postavit akvárium. O její přízeň však musí soupeřit se svým přítelem, ocelářským magnátem panem Blumem (Bill Murray), bohatým otcem jeho dvou spolužáků. MediaInfo: 4,49 GiB DELETED
Naposledy upravil ladan dne 17 bře 2020, 10:28, celkově upraveno 1 |
Smazány nefunkční odkazy a obrázky |
|
01 čer 2013, 00:43 |
|
 |
zozy
Colonel 5 th class
|
Re: Jak jsem balil učitelku / Rushmore (1998)