Tak jsem trochu pátral a našel jsem toto.. třeba se v tomto někdo vyzná
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
- <System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="49152">1005</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2013-09-08T08:51:28.000000000Z" />
<EventRecordID>133335</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>Slavek-PC</Computer>
<Security />
</System>
- <EventData>
<Data />
<Data>The Bureau: XD</Data>
<Data>00000000</Data>
<Data>0</Data>
</EventData>
</Event>
a ještě toto:
Systém Windows nemůže získat přístup k souboru z jednoho z těchto důvodů: došlo k problému s připojením k síti, s diskem, na kterém je soubor uložen, nebo s ovladači ukládání nainstalovanými v tomto počítači; nebo disk chybí. Systém Windows kvůli této chybě ukončil program The Bureau: XD.
Program: The Bureau: XD
Soubor:
Hodnota chyby je uvedena v části Další údaje.
Akce uživatele
1. Otevřete soubor znovu. Může se jednat o dočasný problém, který se při novém spuštění programu nebude opakovat.
2. Pokud k souboru stále nelze získat přístup a:
- Nachází se v síti, měl by správce sítě ověřit, zda nedošlo k problému se sítí a zda lze server kontaktovat.
- Je na vyměnitelném disku (například disketě nebo disku CD-ROM), ověřte, zda je disk správně vložen do počítače.
3. Zkontrolujte a opravte systém souborů pomocí nástroje CHKDSK. Ten lze spustit tak, že kliknete na tlačítko Start a příkaz Spustit, zadáte příkaz CMD a kliknete na tlačítko OK. Do příkazového řádku zadejte příkaz CHKDSK /F a stiskněte klávesu ENTER.
4. Pokud potíže potrvají, obnovte soubor ze záložní kopie.
5. Zjistěte, zda lze otevřít jiné soubory na stejném disku. Pokud ne, může být disk poškozen. Jedná-li se o pevný disk, obraťte se na správce nebo na dodavatele počítačového hardwaru se žádostí o pomoc.
Další údaje
Hodnota chyby: 00000000
Typ disku: 0