fastshare
Zobrazit téma - Understanding Motion Capture for Computer Animation, Second
Vypnout statistiky
KATEGORIEPOSLEDNÍ PŘÍSPĚVKYPOSLEDNÍ OZNÁMENÍSTATISTIKY UŽIVATELE
Nick: Anonymous
Příspěvků: 2176
Hodnost: Warman
Varování: 0
---
Právě je 07 úno 2025, 08:33





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvek: 1 ] 
 Understanding Motion Capture for Computer Animation, Second  
Autor Zpráva
Colonel 5 th class
Colonel 5 th class

Registrován: 30 srp 2011, 15:22
Příspěvky: 618
Příspěvek Understanding Motion Capture for Computer Animation, Second

Understanding Motion Capture for Computer Animation, Second Edition

Understanding Motion Capture for Computer Animation, Second

Understanding Motion Capture for Computer Animation, Second Edition by Alberto Menache
2010 | ISBN: 0123814960 | English | 205 pages | PDF | 7 MB

The power of today's motion capture technology has taken animated characters and special effects to amazing new levels of reality. And with the release of blockbusters like Avatar and Tin-Tin, audiences continually expect more from each new release. To live up to these expectations, film and game makers, particularly technical animators and directors, need to be at the forefront of motion capture technology. In this extensively updated edition of Understanding Motion Capture for Computer Animation and Video Games, an industry insider explains the latest research developments in digital design and film, games, medicine, sports, and security engineering.

This completely updated new edition tells the complete story of motion capture, including the current state-of-the-art technology, methodology, and the explosive growth of the motion capture industry. In-depth technical explanations pair text and code, to help you understand not only the fundamental tenets of motion capture, but also the reasons behind its successes and failures. This timely new edition is an essential resource for anyone producing realistic motion graphics.

Completely revised to include almost 40% new content with emphasis on RF and Facial Motion Capture Systems
Companion site with source code, motion capture data translator, and example files help you write conversion and motion data manipulation programs
Describes all the mathematical principles associated with motion capture and 3D character mechanics
Helps you budget by explaining the costs associated with individualized motion capture projects

Citace:
http://rapidgator.net/file/e2d64e249a1acc0db5cf1f93745f43aa/understanding_motion_capture.pdf.html


28 úno 2014, 06:36
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru








Uložto alternativa Pizza Modena MovieDB.cz filmová databáze